Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Midsommarafton 2010

Av Therese Gustafsson - 27 juni 2010 21:17

Härligt midsommar med fint väder.Man är ju inte 20 längre så vi drog hem från Roberts föräldrars landställe tidigt.Men det var roligt så länge det varade.


Tyra hos sin älskade farfar.

  

Noel och hans mamma


Hela glada gänget.

   

  

 
 
Sister

Sister

28 juni 2010 15:16

Mamma blev helt galen i Noel. Tyckte han var det sötaste lilla stycket hon sett på länge!! :-)

KRAM

http://hardworkingwife.blogg.se

 
Sister

Sister

9 juli 2010 16:38

Grattis på 2-årsdagen lille Noel! Tänk att det är 2 år sen du låg i min famn här i Mantorp. Gullunge!!

http://hardworkingwife.blogg.se

 
Sister

Sister

9 juli 2010 16:38

När kommer ni hit föresten?

http://hardworkingwife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards