Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Vaxduk.

Av Therese Gustafsson - 8 december 2010 13:57

Rent principiellt så gillar jag inte vaxdukar.Vet inte riktigt varför? Kanske för att den bara brukar glida runt på bordet och "störa"


Men har man två små barn så är det väldigt praktiskt (Varfår känns det som att allt som "är praktiskt" alltid låter fult?)


Så jag gjorde en kompromiss. Jag nitade fast vaxduken i (Underifrån) bordet. så att den inte glider runt. Då jag inte längre kommer att använda den så är det bara att slita sönder den och kassera (Har jag sagt att jag gillar häftpistolen?)


I juletid och till barnens stora glädje valde jag den finaste jag kunde hitta på Ica maxi.Med tomtar och snögubbar (Ska hitta en mycke finare till senare..)



Det duger tycker jag        

 
 
Sabina

Sabina

8 december 2010 16:58

Absolut, sååå skönt att det bara går att torka av är dock en aning allergisk mot vaxdukar själv;)

Ikväll blir det hockeyfritt i det här huset;D

http://grewe.blogspot..com

 
Ingen bild

Sabina Siren

9 december 2010 12:52

Härligt, och vad mysigt ni ser ut att ha det hemma. Gillar verkligen soffan i bakrunden, vart kan man hitta den någonstans? Förutom hos er förstås. ;) Kram

 
Angelica

Angelica

9 december 2010 21:36

Bra där!

http://hardworkingwife.blogg.se

 
emily

emily

11 december 2010 09:26

haha ja måste hålla med dig! INTE det snyggaste men ack så praktiskt med små barn - såklart! men japp det är oftast så ;) men det där du fick till blev ju snyggt! duktiga du!

http://emslo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards