Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Virus.

Av Therese Gustafsson - 28 september 2011 13:17

Som jag har gått på, om att jag aldrig blir sjuk.Antar att jag förtjänar det då. Känns ju sisådär inför det lopp jag ska (skulle?) springa nu på lördag, men vad gör man?Kusin är också risig och vi skulle göra detta tillsammans, som en kul grej.Nähä inte det!


Hann iväg på ett spinningpass igår kväll, men någon mer träning denna vecka lär det ju inte bli.

Körde iväg barnen till dagis i morse och sedan då jag kom hem så gick jag raka spåret till sängen och sov.Kan inte komma ihåg då man låg och sov mitt på dagen, bara sådär.Vaknade vid tjugo över elva och magen skrek efter mat, inte konstigt eftersom att jag inte hade ätit någon frukost heller.


Nu ska jag vila upp mig och bli frisk.Skitförkylning, som sätter käppar i hjulet.Mycket rår man inte över.

 
 
Ingen bild

Pia

29 september 2011 08:31

Krya på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Skapa flashcards