Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Det tar sig.

Av Therese Gustafsson - 18 januari 2012 19:22

Idag har jag inte haft huvudvärk, alls! Riktigt skönt. Faktiskt så pass bra var det, så att jag funderade på att gå på ett spinningpass.Desvärre är R inte hemma ikväll, och jag är med barnen, och ingen barnvakt var ordnad.

Fredag är det på´t igen.

På lördag har jag och Mia bestämt träff, vi ska äta lite mat och sedan blir det bio, "The girl with the dragon tattoo" Tror att den är riktigt obehaglig och jag undrar i vems knä jag ska hoppa upp i, om det blir läskigt? Tar kanske med mig en kudde, just in case of....

Kul med lite egentid.

Nämen detta var väl ett innehållsrikt och intressant inlägg...Nehe.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards