Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Upprättelse

Av Therese Gustafsson - 24 januari 2012 20:17

Efter att R läst mitt inlägg från igår, sa han i morse. "Nu kan du skriva att förälder 2 åker och lämnar barnen" Ja sa, det ska jag göra.

Förälder 2 lämnade barnen på förskolan idag...Sedan gjorde förälder 1 resten...Hämtade (med pulka) Lagade mat, lade barn och låter disken stå till R kommer hem....Bad wife!!!

Nu är förälder 2 och spelar hockeymatch. Nu är det dock slut med detta.

Jag lägger förälder 1 och 2 på hyllan nu.Det är inte roligt längre...Jag vet då det är dags att sluta, och nu är jag där.


Idag har det varit en bra dag. Vi gick upp i tid, klockan ringde 05:30 och jag och Noel gick upp kvart i. Jag kan ju säga att det är så onödigt att snooza, det vet du, och det vet jag, ändå gör man det.

För jag kan ju säga att jag är ju inte mindre trött för att jag snoozar, tvärtom.Nä, bara att ta sig i kragen, typ örfila sig upp ur sängen.Kom igen, nu kör vi! Du lever, och du har en ny dag framför dig.Kööör

GI:t har det gått bra med idag och jag mår bra och jag känner mig piggare.Jag sover bra och igår somnade jag 22:00.Livet är bra och jag mår bra.Bra


En kollega skulle dricka denna till sin frukost.Inget ont om henne, hon är världens gulligaste!Hon erbjöd mig till och med kaviar till mitt ägg.Jag inbillar mig inte att hon drack den för etikettens skull...Hon är bättre än det...

Okey, jag är den första som kan erkänna att vi kvinnor kan vara lättlurade ibland, och går över lik för att inte åldras.Men kom igen nu!!!                           

                                                  


        Men fan inte lika effektivt...


                                 

                                                  


               

I morgon onsdag.

                                   


 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

25 januari 2012 08:13

Varför inte bara erkänna du köpt en hel platta av den istället. Ljug inte för oss, dina trogna läsare!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards