Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Förkylda gänget

Av Therese Gustafsson - 3 februari 2012 15:23

Jag och dottern verkar ha åkt på snorelendet. Hon och jag var i alla fall hemma idag. N fick gå på dagis till klockan två. Jag frågade honom först om han ville komma hem efter vilan (kl 13:00) men då sa han att han ville komma hem då han hade lekt färdigt....?

Jag och T åt frukost i lugn och ro sedan la vi oss i hennes säng under täcket och kollade på Alice i underlandet.Supermysigt eftersom att vi frös.

Klockan två åkte vi och hämtade lillebror och sedan köpte vi med oss semlor hem. Vi fikade och nu sitter jag här.


R ska spela hockey ikväll och igår var han i malmö...Vi har inte sett mycket av honom denna vecka och hans dotters hjärta värker efter sin pappa. Tur att det är helg snart och att hon får krama på honom då, hon kommer väl i och för sig att få stå i kö, eftersom att vi har saknat honom allihopa..


Så det blir lonely Lennart ikväll, jag har ju mina kottar, men dom kommer nog att duna in tidigt, småfolket var uppe tidigt och då var jag inne hos T vid halv tre inatt, hon var törstig..

Vin ensam denna fredag också...Patetiskt? Äsch då, inte alls...Jag är inte ensam, jag är med mig själv   

 
 
Sabina

Sabina

3 februari 2012 16:07

Nä verkligen inte patetisk snyggo. Bara väldigt mycket ensam precis so
Jag fina du. Gift men ändå ensamstående lixom:/
Ta du ett glas vin ikväll, det ska jag göra.

Puss å kraaaaam

http://grewe.blogspot.com

Therese Gustafsson

3 februari 2012 17:32

Gulliga fina Sabina :)
Typ, precis så, men du vet hur det är också :/
Skålar genom fönstret då, Blinkar med lampan så du ser ;)

 
Sabina

Sabina

3 februari 2012 18:28

Do it jag blinkar tillbaka <3

http://grewe.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Skapa flashcards