Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Therese Gustafsson - 4 februari 2012 13:11

Känslan som infinner sig då man suttit och skrivit ett långt och bra inlägg, och sedan händer något (läs:jag) och poff! Allt är borta!

Skitsamma. Bara att börja om.

Det är kallt, i morse då jag och N gick upp var det -18.Inte ok.Jag fryser h e l a tiden.Jämt och ständigt.Jag är inte gjord för detta. Men vad kan jag göra åt det? Nä, precis min tanke...Ingenting!


Jag var klok och ställde in bilen i garaget och det var skönt att få rulla ut i en varm bil. Vi har ett garage som liksom är inne i huset, så man går via tvättstugan.Så skönt att slippa gå ut dessa dagar.Bara sätta sig i bilen, öppna garageporten och rulla ut och köra iväg.


Idag ägnade jag en tanke åt dom som inte har någonstans att bo.Alla hemlösa som inte har ett varmt hus att bo i. Det har jag, och det är därför inge synd om mig, jag har ett varmt ställe att värma mig på.


Och för det andra är det verkligen inge synd om mig.Jag var hos frissan idag och färgade håret.Ingen klippning denna gång, jag är nöjd med min längd som de är nu, så jag kortar av det lite nästa gång istället.

                                   

Nu ska jag dammsuga.Inte för att det är speciellt dammigt.Bara för att det håller mig varm....Win win!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards