Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Förkylda gänget

Av Therese Gustafsson - 2 maj 2011 10:46

Ja men vi passar väl på att ta en liten förkylning nu innan sommaren på allvar kommer igång  


Den som är mest förkyld och risig är Tyra men jag håller Noel hemma också för att även han är lite snorig. Dom är inte direkt i det läget att dom bara ligger och sover/vilar men dom är för risiga för att vara på dagis.Därför kan det vara bra att ha dom tillsammans hemma så att dom kan leka lite med varandra.Det är även en fördel för mamman som oxå är lite krasslig.win win alltså   

I eftermiddag ska vi dra ihop lite halloongrottor.Sooom det pratats om dessa hallongrottor(Tyra) nu kan vi ta oss tid att göra det.Hoppas att det blir trevligt   

 
 
Angelica

Angelica

3 maj 2011 15:56

Krya på er! Kram

http://hardworkingwife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards