Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Therese Gustafsson - 27 februari 2011 20:35

Förra året, mars månad såg jag till att införskaffa mig ett kort på den lokala gymmet i hopp om att komma i form lite.Inte bara av estetiska skäl utan för att jag tror att man mår så mycket bättre om man rör lite på sig, bra för kropp och själ.


Jag kan väl motvilligt erkänna att jag inte har utnyttjat kortet till fullo. Dom gångerna jag har använt kortet kan jag räkna på en hand. Orsakerna är många men jag ger mig inte på någon ursäkt eftersom att det bara kommer att låta som att jag kommer med dåliga förklaringar som ingen kommer att köpa.


Efter att jag var och shoppade med min mentor (tillika personliga tränare numera) så kom hon...jag menar vi överens att jag ska, trots mina usla tidigare "försök" att fortsätta och förnya kortet på gymmet.Jag kan inte gräma mig över det som jag inte har gjort utan bara se fram och förbättra mig  


Och nu snackar vi schemaläggning av träningen så att den verkligen blir av! Och min PT hon köper inga usla ursäkter.Hård men rättvis.Det behöver jag (nog)


Idag passade jag och R på att ta en PW då mormor var här och lajjade med kidsen.1 timme blev det.Joråsåatte


Håll i er för nu kan ingen stoppa mig   

  

Ovido - Quiz & Flashcards