Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Therese Gustafsson - 3 oktober 2010 22:15

Känner mig så himla skör för tillfället.Vet inte vad det beror på.Såklart har jag ju gett mig på en analys.Sån är ju jag.

1.Jag är sjuk jääämt känns det som. Feber, halsont och snorig heeela helgen..igen da.


2.Allt som man vill hinna med hinns aldrig med+att man vill vara med barnen. och det är nog det vaärsta.Att man inte hinner med det ÄR det värsta.

Kanske dags att tänka om...Tänka rätt!I mina ögon duger jag aldrig och jag känner att jag inte är värdiga dom (Och nej jag menar inte att ni ska skriva att "det gör jag visst")


3.Jag och Robert ska till London snart och jag ojjar mig över terrorister och det hot jag läste om i Aftonbladet idag.Jag vet det är skiiiitbarnsligt men sedan jag blev mamma är jag så orolig över att det ska hända barnen något hemst men det är minst lika jävla läskigt att det ska hända mig och Robert något.Vad fan händer då liksomVåra barn utan sina föräldrar, hemska tanke jag vet och jag vill inte tänka så men det gör jag!Fatta!

4.Att jag kommer att må ångest att vara från barnen.Kommer att sakna dom galet..

Kanske allt bara var en dålig idé? Bör man följa sitt hjärta eller sitt förnuft??


Som sagt det är skört idag....  

Ovido - Quiz & Flashcards