Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Therese Gustafsson - 15 oktober 2010 21:43

Det skulle visa sig att det var helt onödigt och nojja över resan till London.Det var ju hur lungt som helst och hela upplevelsen blev positiv. Kan för min värld inte begripa att det ska vara så läskigt att flyga, men jag antar att man kanske kan få vara lite rädd över något man inte kan styra över, planet alltså. Denna oro över flygandet(och allat annat läskigt här i världen, typ terroroster) är faktiskt inte min egen personliga rädsla över att dö, utan att faktiskt dö från mina barn.DET mina vänner är asläskigt.Att barne dessutom risekrar att förlora BÅDA föräldrarna får mig helt ur spel.

Och jo jag v e t att det är större risk att krascha med bilen.JAG VET!!Men har man blivit skraj för att flyga så är man,  då spelar det ingen roll om statiskt och allt annat förnuft säger något annat.

MEN jag reser ändå och jag flyger då jag faktiskt tycker att det är det smidigaste sättet att ta sig fram på. 

Jag skojade (eller så menade jag det?)och sa att vi skulle boka på två olika plan.Alltid nån som överlever då   

Flygresan


Flyget gick iaf på fredagen kl 12.00 och bi flög med BA (som för övrigt Krister"Wallander"och hans fru oxå gjorde). Vi anlände till LHR vid 15.00 svensk tid och vi fick dra tillbaka kl.Det gillas   Vi tog en taxi till hotellet och sedan gick vi ut på stan, det var hela 20 grader, lovely! Lite shopping och mat sedan var man trött och vi sooov.

Lördagen blev det slottet, parlamentet och harrods och på kvällen Mamma Mia, bra musik men inte så bra handling.

Söndagen var det i princip bara att gå upp, packa i ordning, åta frukost och sedan ta taxin till flygplatsen.

London åker jag gärna tillbaka till.


  

Ovido - Quiz & Flashcards