Alla inlägg den 7 december 2010

Av Therese Gustafsson - 7 december 2010 20:22

I söndags var det dags för lite pepparkaksbak+dekoration av pepparkakshus. Tyras goa kompis Lotta var här och hjälpte till.Det var bara trevligt, även om jag blev lite orolig att det skulle resultera i onda magar.Det hamnade lite   deg i fyraåringarnas magar.Men det var inga problem.


  

Tyra var sååå inne i dekorationsarbetet så hon hann inte titta upp på mig.Men hon hann le.

Koncentration på hög nivå


Efter lunchen så begav vi oss till pulka backen.Sedan somande man ovaggandes den kvällen   

Härlig söndag och 2:advent!    

Av Therese Gustafsson - 7 december 2010 20:04

Tror att Noel driver med mig.


Pojkebarnet vill inte sova ensam i sin säng (Det har han gjort förrut) Nu är det "sova mammas säng" (som han säger) Såklart viker sig den blödiga modern (Och neeej han kommer inte att sova där tills han flyttar hemifrån.Jag har nämligen varit med förr) Men då jag lägger honom i "mammas säng" Dvs storsängen.Då somnar han som en liten bebis på EN GÅNG?!.....

Men ska jag vara helt ärligt så är det rätt mysigt, och jag sover dessutom själv då R är borta över natten.På jobb ( so he says   )

Han är go som godis.Går liksom inte att neka honom...  

  


Men i morgon ska pöjken sova i egen säng, i eget rum.Capice


Ovido - Quiz & Flashcards