Alla inlägg den 8 december 2010

Av Therese Gustafsson - 8 december 2010 13:57

Rent principiellt så gillar jag inte vaxdukar.Vet inte riktigt varför? Kanske för att den bara brukar glida runt på bordet och "störa"


Men har man två små barn så är det väldigt praktiskt (Varfår känns det som att allt som "är praktiskt" alltid låter fult?)


Så jag gjorde en kompromiss. Jag nitade fast vaxduken i (Underifrån) bordet. så att den inte glider runt. Då jag inte längre kommer att använda den så är det bara att slita sönder den och kassera (Har jag sagt att jag gillar häftpistolen?)


I juletid och till barnens stora glädje valde jag den finaste jag kunde hitta på Ica maxi.Med tomtar och snögubbar (Ska hitta en mycke finare till senare..)



Det duger tycker jag        

Av Therese Gustafsson - 8 december 2010 06:49

Tyra har nog lite väääl höga tankar om sin mor.Hon frågar:-Mamma-Vad blir lila, rosa och blått för färg om man blandar?-Vad blir gult,rött och svart för färg om man blandar? (Så fortsätter det) Tanken är att jag ska svara...Ibland är det svårt...


Men jag gillar att hon frågar   

Ibland måste mamma få hitta på ett svar   

Ovido - Quiz & Flashcards