Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Sol.Jamen gärna.

Av Therese Gustafsson - 22 februari 2011 12:57

Även om det känns som om att denna vinter aldrig kommer att ta slut, vilket den såklat kommer att göra som den gör varje år så måste jag ändå erkänna att jag trivs med det.(såklart är sommaren bäst) Vintern är ju ändå som den ska vara snöig och kall.Bättre än rått och blaskigt (det kommer jag vet) Min åsikt alltså.Dessutom är det ju guld om man har barn eftersom att det faktiskt finns aktiviteter att göra ute.Tyra vill aldrig att snön ska försvinna...Där är vi dock inte på samma linje   Men det är ett underbart uttryck från barn.Dom lever i nuet och inget annat finns.Vi vuxna ska alltid se framåt och inte njuta av det som är NU!


Det bästa  med att vara "på rätt sida" av vintern..Om ni förstår? Det blir ljusare! Jag har stora problem med det eviga mörkret under vinterhalvåret.Kylan är inga problem inte snön heller men mööörkret är vidrig, trött för jämnan..


Så här vackert sken solen in i vardagsrummet här om dagen.ÄLSKAR det!!


Så ni som misströstar vintern.Det kommer att bli bättre och det är mycket snart   

 

                

                        


              

 
 
Angelica

Angelica

22 februari 2011 14:48

Ja, du vet ju vad jag tycker så jag behöver väl inte ens kommentera. :-)

Men fint har du hemma iaf!! Kram

http://hardworkingwife.blogg.se

Therese Gustafsson

22 februari 2011 15:42

hahaha.Nä jag veeet.Men vi behöver inte avhandla det igen:-)
Tycker om dig ändå:-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards