Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

mest vitt med lite inslag av rosalila

Av Therese Gustafsson - 25 februari 2011 08:31

Alltså jag är verkligen den första att erkänna att jag kan snöa in mig lite på den vita stilen i min heminredning och vissa kan säkert uppfatta det som sterilt och"safe". jag gillart det är en färg (?) som jag tycker andas friskt, rent och ljuset det behöver vi nordbor. Hjärtat slår ju lite extra för det lantliga, romantiska och shabby chic stilen.


Och även om jag gillar vitt så kan även jag tillåta lite andra färger.Som i blommer. engelska pelargoner. Hittade ett tråg som jag målade vitt (var brunt från start) ruggade upp lite med en vanlig matkniv och satte blommorna där. Gillar kontrasterna.


  

Inte helt omöjligt att dessa skönheter får stå ute i sommar.Sa jag att jag längtade dit förresten.Till sommaren.Efter denna vinter så kommer sommaren att bli lång, varm och skön.Allt annat är ju galet.

 
 
Angelica

Angelica

25 februari 2011 09:50

Åh så fint! Du är så duktig på såntd där!

http://hardworkingwife.blogg.se

Therese Gustafsson

25 februari 2011 10:27

PUSS!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards