Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Någon rim och reson

Av Therese Gustafsson - 25 februari 2011 09:08

Eftersom att jag är lite av en hemmatjej och jag gärna omger mig av vackra saker.Jag är dessutom villig att betala för det...Med undantag av fullkomligt idoiotiska priser. Var inne i en butik i sigtuna "underbara ting" (Inget ond om den butiken.Den var bara trevlig rakt igenom) för ett tag sedan och såg dessa underbara lattekopparna (såg för övrigt en massa annat underbart) dom var ju naturligtvis ett måste ha.Hade väl tänkt mig kanske fyra stycken, om det kanske kommer över vänner och fikar hemma.Vad vet jag?


Vände på koppen och skulle kolla priset.Tryck för bröstet!! 210:-Styck!! Alltså som jag sa jag är villig att betala ganska mycket för fint, men 210 för en kopp! EN KOPP!! Det skulle då alltså landa på 840:- för fyra koppar. Är inte det lite vääl giftigt även om koppen är underbart vacker. Dessvärre så är kopparna säkert lika dyra vart jag än hittar dom men jag ska nog kolla in dom hos Gutsy i stinsen...


  



Visst är den fin.Agneta Livijn

 Bilden är lånad från google.





 
 
Angelica

Angelica

25 februari 2011 09:49

Den är såå DU! :-D Jättefin!

http://hardworkingwife.blogg.se

Therese Gustafsson

25 februari 2011 10:27

Men jag veeeeet!:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards