Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Therese Gustafsson - 3 februari 2012 19:51

Idag ringde det på telefonen.Jag ser på displayen att det är Maya från hårverkstan i sigtuna. Hinner tänka, vad faan vill hon? Ska hon boka bort min tid, som jag har nu på måndag? Nu är hon säkert sjuk och kan inte ta mig på måndag...


Jo, hon ville boka om min tid, men till en bättre.Jag skulle vara där måndag klockan 17:45 men nu får jag komma i morgon 09:45 istället.Mycket bättre än att åka, trött på måndagkväll. Nu kan jag i lugn och ro njuta av att vara där, dessutom kan jag glo (inte köpa) i lite affärer innan jag åker hem. Tjiho!!

Av Therese Gustafsson - 3 februari 2012 15:23

Jag och dottern verkar ha åkt på snorelendet. Hon och jag var i alla fall hemma idag. N fick gå på dagis till klockan två. Jag frågade honom först om han ville komma hem efter vilan (kl 13:00) men då sa han att han ville komma hem då han hade lekt färdigt....?

Jag och T åt frukost i lugn och ro sedan la vi oss i hennes säng under täcket och kollade på Alice i underlandet.Supermysigt eftersom att vi frös.

Klockan två åkte vi och hämtade lillebror och sedan köpte vi med oss semlor hem. Vi fikade och nu sitter jag här.


R ska spela hockey ikväll och igår var han i malmö...Vi har inte sett mycket av honom denna vecka och hans dotters hjärta värker efter sin pappa. Tur att det är helg snart och att hon får krama på honom då, hon kommer väl i och för sig att få stå i kö, eftersom att vi har saknat honom allihopa..


Så det blir lonely Lennart ikväll, jag har ju mina kottar, men dom kommer nog att duna in tidigt, småfolket var uppe tidigt och då var jag inne hos T vid halv tre inatt, hon var törstig..

Vin ensam denna fredag också...Patetiskt? Äsch då, inte alls...Jag är inte ensam, jag är med mig själv   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards