Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..


Noel 3 år står och duschar.

Noel" Jag vattnar mig"

Jag" Så att du ska växa?"

Noel står och duschar snoppen "Jag vattnar, så den ska bli stor"

Jag tänker, Eeeehh okey....

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 19:48

Idag har jag och mina snorisar till barn varit lediga.Jag hade bommat att säga till på förskolan i fredags att vi skulle vara lediga idag.Fick därför yra upp i ottan och ringa.


Vi har haft det så mysigt och vi har lagt pussel och spelat spel, eldat i öppna spisen och njöt av värmen medan snön yrde utanför fönstret.

Jag har hunnit gjort lite hemma, det vanliga, kört några tvättmaskiner och plockat. Dessutom fick jag ner alla juldekorationer i kartonger som legat löst i kassar, utanför vårt förråd (eller bastu, som vissa vill kalla det.Och som det visst är också...)

Klockan två kom lilla mamma på besök.Vi fikade och pratade, och hon hjälpte barnen att städa sitt rum, eller hon gjorde det mesta själv....

Hon fick äta hos oss.

En härlig dag med andra ord. Inget extraordinärt,Kvalletid med barnen helt enkelt.

Jag är lyckligt lottad   

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 13:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards