Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Halsont

Av Therese Gustafsson - 20 juni 2011 10:56

Tyra vaknade med halsont.Misstänkte att det var något på gång redan igår då humöret var för att uttrycka mig milt.Tjurigt. 

Jag tog det briljanta idén att ha lillebror hemma.Tur att barnen alltid leker och aldrig bråkar.Då är det en fröjd att få ha dom hemma tillsammans. då dom bråkar så får man väl bara hålla sig lugn och inte få ett bryt.Lätt som en plätt.(oftaste leker dom faktiskt bra men det är oftast bråken som tar mest på mina krafter  

Nu är det mysigt och vi tittar på Pippi när hon får spunk.


Förresten till alla som säger -Men alltså dina barn är ju sjuka ofta.ni hjälper verkligen och svaret är ja.Och var inte avunsjuka ni kanske hamnar i samma sits en dag.Hoppas

Dessutom är det JAG som avgör då jag tycker att mina barn ska vara hemma från förskolan/dagis och ingen annan.Word

till lunch blir det korv och makaroner och kapade morötter.Visste att ni undrade. 


 
 
Ingen bild

Pia

20 juni 2011 11:28

Har inte du haft oturen att var mycket sjuk under våren oxå? Föresten så säger dem att när barnen blir större blir de friskare. Kram

 
Sandra

Sandra

20 juni 2011 13:01

Trökigt med sjuka barn.. men ibland är det rätt skönt att vabba :)

Som i dag när barnen är friska - men i karantän..

Kram på dej!

http://www.familjenastrom.se

Therese Gustafsson

20 juni 2011 19:50

Nja både och.Visst det kan vara skönt att Vab:a ibland men då dom är föör friska så blir det gärna lite uttråkat också men vi har ändå lyckats att aktivera oss idag.

KRam på dig!

 
Anna

Anna

20 juni 2011 21:42

Du får ju ett avdrag från jobbet så det enda folk kan bry sig om är väl att du har råd å va hemma och det sticker alltid i ögonen. Vabba mer vetja, vad ska folk annars prata om liksom. Baj baj!

http://Www.forortsmorsan.blogg.se

Therese Gustafsson

20 juni 2011 22:02

Haha Eller hur.Känns skönt att man kan bidra till lite irritation och samtalsämne. Men gud jag är ju värsta provokatören!!Me lajk a lot.haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards