Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Therese Gustafsson - 22 juni 2011 12:33

Jag erkänner.Jag är lite estetisk.Om jag får säga det själv.Men tycker man att det är roligt så blir oftast saker bra.

Sedan kanske det inte faller alla i smaken men så är det ju.

Dessa paket fick en nybliven tvåbarnsmamma, liten lillasyster och en storasyster.

Blomman har jag dock köpt men krukan var en helt vanlig vit rotting korg som jag köpte ett dekorations hjärta till limmade och tröck dit en pärla  och sedan ett grönrutigt band och en rosett och Voila!

                                               



Av Therese Gustafsson - 22 juni 2011 11:56

Ni som känner mig vet ju att jag är intresserad av inredning och då speciellt den lantliga, vita och shabby chic stilen.


Sängborden var mitt första projekt och det var säkert för nio år sedan dessa fick sig en omgång med penseln, råvit färg och sandpapper.Sängborden gick från att vara svarta till vita shabby chic sängbord.Dom fick även nya knoppar. Sängborden hänger fortfarande med och jag tycker så mycket om dom.


Tänk att färg kan skapa en helt ny möbel.Inte kostigt att det är beroendeframkallande

Tyvärr har jag ingen före bild eftersom att det var några år sedan jag målade om dom.Ni får föreställa dom som svarta helt enkelt.

        För större bilder.Klicka



Ovido - Quiz & Flashcards