Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Therese Gustafsson - 15 juni 2011 20:02

visst är den söt? Den gjorde sig inte rättvisa på den förra bilden så den får ett eget inlägg :-)

Av Therese Gustafsson - 15 juni 2011 19:51

shoppat lite inför lille 3- åringen. Me like ā LOT:-)

Av Therese Gustafsson - 15 juni 2011 10:26

Alltså Tyra har pratat om denna leksak/mjuk djur like forever.ALLA på dagis hade en sådan och nä inte alla men då det gäller barn så räcker det med att närmaste kompisarna har en. End of discussion.

Igår flög fan i mig och vi åkte upp på Ica maxi och köpte en rosa till Tyra och en lila till Noel.Behöver jag säga att flickan sa "mamma du ääär världens bästa!!!"

Nu kanske ni tänker att jag skämmer bort barnen.....och ja det är riktgit  

Lyckan i hennes ögon alltså.Obetalbart Hon sa" Åh mamma jag ska vara så rädd och försiktig om henne" Teeki.Hon heter det.Schnook alltså.att man inte kom på den idén liksom.

   

Av Therese Gustafsson - 15 juni 2011 10:21

Är hemma med min lillfis idag. Vaknade med snorig näsa och han kräktes upp slem.(too much info jag vet) Nu har vi alltså ätit frukost.Byggt med lego.Noel ätit ett äpple och flingor(?!) nu vad?


Förresten vad hände med det vackra sommarvädret? Jag saknar det iallafall..


I morgon blir det jobb igen.

Ovido - Quiz & Flashcards