Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Shabby chic.

Av Therese Gustafsson - 22 juni 2011 11:56

Ni som känner mig vet ju att jag är intresserad av inredning och då speciellt den lantliga, vita och shabby chic stilen.


Sängborden var mitt första projekt och det var säkert för nio år sedan dessa fick sig en omgång med penseln, råvit färg och sandpapper.Sängborden gick från att vara svarta till vita shabby chic sängbord.Dom fick även nya knoppar. Sängborden hänger fortfarande med och jag tycker så mycket om dom.


Tänk att färg kan skapa en helt ny möbel.Inte kostigt att det är beroendeframkallande

Tyvärr har jag ingen före bild eftersom att det var några år sedan jag målade om dom.Ni får föreställa dom som svarta helt enkelt.

        För större bilder.Klicka



 
 
Angelica

Angelica

22 juni 2011 16:36

Och så fick sängen sig en omgång, matsalsmöblerna, soffbordet osv osv och slutligen även hela köket!!! DET var galet :-) Men fint blev det!

http://hardworkingwife.blogg.se

Therese Gustafsson

22 juni 2011 17:07

Jo det är väl lite smått sinnessjuk.hahaha men det är det färdiga resultatet som är skoj..inte själva målandet:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards