Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Therese Gustafsson - 16 mars 2011 19:50

Ok jag kan väl inte kräva att alla ska vara lika positiva och levnadsglada som jag. Och jag kan ibland  bli lite irri på folk som alltid är glada. Men jag tror tametusan att det är värre då folk i allmänhet och kontorsfolk i synnerhet (Enligt mina personliga åsikter och där räknas såklart inte alla in!) aldrig kan vara glada utan det skall klagas och gnällas och ska va bittert och allt är bara skit.Och visst i svåra tider kan det vara så jävla skönt att få gnälla av sig ibland.Med betoning på IBLAND!!! Vissa människor fastnar i skiten. Fan ni har väl möjlighet att förändra era liv om det är så jäkla jobbigt.Det har vi alla.Ok det är inte lätt men det har väl aldrig någon sagt att det ska vara. Men klaga inte utan att göra någon konstruktivt.Du är ju chef över ditt eget liv.Glöm inte det!!



Nä Glad, kåt och tacksam det är mycket trevligare. Säger inte att det alltid är lätt men man måste ju liksom bjuda till lite här i livet.Och visst är ett glatt yttre (inte till överdrift dock, det är en balansgång) trevligare än en suris?

Dessutom ska jag baka en jävligt gott fika till trevliga kollegor i morgon Choklad brownie deluxe.Hur jävla gott låter inte det då? Det får avnjutas på fredag.   Ja ja jag veeet mohahaha.


Fan vad skönt att få ut det där ur mitt system.Och nej jag är inte bitter men jag blir bara så jävla trött på klagande människor.Och småsinta men det tar jag en annan dag.

  



Ovido - Quiz & Flashcards