Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Therese Gustafsson - 6 augusti 2011 11:11

En flicka får väl drömma  

Denna bok är nu i min ägo.

   

Av Therese Gustafsson - 6 augusti 2011 10:58

Denna vecka har barnen och jag varit hemma och pappan jobbat.

Då vi i måndags (eller om det var tisdag?) var på väg till lekparken så passerade jag en granne längre ner på gatan som hade ställt ut en kökssoffa på gräsmattan.Funderade på om dom kanske skulle kasta den? Tyckte jag var väldigt onödigt i sådana fall. Så jag frågade vad dom skulle göra med soffan? Och dom frågade om jag ville ha den! Den skulle kastas.Såklart Svarade jag.


Det är lite renovering som behövs men jag är helt övertygad om att den kommer att bli sååå vacker då den får en omgång med penseln och nytt tyg.Har ju redan en kökssoffa.. Men jag kunde bara inte låta den hamna på tippen.vi får se hur jag gör.


Så här ser den ut nu.Den står inne i "fabriken" (Dvs garaget)

 

Ovido - Quiz & Flashcards