Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Therese Gustafsson - 8 augusti 2011 20:37

Jamen då var Ekorrhjulet igång.Idag var det första arbetsdagen och dagis dagen på 5 veckor.

Det började lite struligt eftersom att vi har renoverat på jobbet och hade då flyttat från våning ett och tillbaka till "golvet" där man hör hemma.Faktum är att det kallas våning 0(markplan).I say no more  i alla fall så hittade jag inte min nya plats och eftersom att jag var först på plats så var det inte så lätt att fråga någon.Irrade en stund.

Hittade till slut och då var det bara att börja med att installera sig och starta datorn.Såklart fick jag inte igång datorn trots att jag faktiskt kom i håg mitt lösen (strul vid flytt, såklart) Bara att invänta att IT folket anlände.Jag åt min frukost under tiden.

Det var smidigt att få igång datorn så jag fick stanna kvar...

Men jag måste säg att det känns rätt ok med att få komma tillbaka till vardagen.Vi har haft 5 härliga veckor men det är så skönt att få tillbaka rutiner och framförallt fredagskänslan    

Ovido - Quiz & Flashcards