Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Therese Gustafsson - 13 augusti 2011 20:25

Idag infann jag mig på gymmet.Det är sant! Det var dags för mitt allra första spinningpass. Självklart valde jag inget nybörjarpass utan gick "all in" och körde direkt på hardcore  

Tror inte att jag svettas så mycket hela mitt liv! Dra på trissor, hela linnet var dyngsurt efteråt.Till nästa gång så kommer jag att ta med mig en handduk.Jag var så kaxig innan och trodde inte att jag skulle svettas sååå mycket...Jag höll på att halka av styret då jag höll mig i det om ni förstår vad jag menar.

Kul att vara igång igen.Denna gång kommer jag dock att inrikta mig på att träna gruppträning då det motiverar mig mer än att träna styrka på egen hand.Eventuellt så kommer jag att kombinera det med styrka men jag måste boka upp mig för att det ska "bli av".


Nu jäklar!

 


Ovido - Quiz & Flashcards