Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Therese Gustafsson - 10 juni 2010 11:35

Det är inte lätt att vara en liten pojke på 2 med snor som aldrig tar slut och igenkletiga ögon..


Det är inte lätt att vara en mamma till en liten kille på 2 år med snor som aldrig tar slut och igenkletiga ögon.Tyvärr är det ingen som tar hänsyn till det  


Har gått och burit på honom i stort sett hela fm, kan säga att lillkillen väger ca 15 kilo.Nästan lika mycket som mamman då   


Om jag klagar? Nä då jag bär gärna honom, och vet ni varför? Jo för jag vill att han ska må bra och känna sig älskad och trygg. Och om det innebär att jag måste ha honom på höften 24/7 so be it.För jag älskar och har själv valt sätta honom till världen. knasbollen min .  


Nu sover han och jag funderar på att joina honom i en liten siesta. Nätterna med en sjuk kille är ingen lek så man behöver vila lite nu..Skulle egentligen behöva ta hand om disken,  men jag antar att den står kvar då jag vaknat...


So long!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards