Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Therese Gustafsson - 14 juni 2010 20:13

Denna zinkbalja fyndade jag förra året för 40:- I år har jag planterat lite blommor och en lykta i den.Känns rätt ok    


   



Av Therese Gustafsson - 14 juni 2010 18:54

Igår trotsade jag min förkylning och åkte iväg på min bokade tid på Make up store.

Då jag fyllde 30....nånting så fick jag presentkort på Make up store och en sminkkurs (Jag önskade mig det så det var ingen pik, kanske från mig själv då)


Nåväl.Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.För det första var hon ingen bra och det såg flammigt ut och ja inte bra.JAG kunde ha gjort det bättre själv om jag säger så. Men det värsta var nog....Ja bilderna får säga allt.


Sminkad och hemma:

     

Efter:Jag är inte nöjd, det kan jag säga..

   

Då jag inatt vaknade med feberfrossa och mötte detta i badrumsspegeln sved tårarna bakom ögonlocken (NEJ jag tog inte kortet då).Jag kan numera ännu mer känna med barnen och deras ögoninflammation(NEJ det är inte det de är)


Tur att jag la band på mig och "bara" köpte rengöringsgrejerna(ca 500:-).OM jag hade köpt allt det hon använde på mig, så hade det landat på en peng som liknar en sista minuten till sydeuropa. 4 850:-Eller kanske ett kirurgiskt ingrepp.Joråsåatte

Fattar nu vad som menas med att det kostar att ligga på topp..


Det jävulska och det ironiska i hela historien är att jag aldrig reagerat på deras produkter/smink men jag har aldrig prövat deras rengöringsmedel men eftersom att jag har haft lite problem med huden den sista tiden så tänkte jag att jag prövar.....DET kommer jag inte att göra om kan jag säga!! Så nu har jag alltså rengöringsprytlar som jag inte kan använda alltså....  


Visst är det hääärliiigt   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards