Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Therese Gustafsson - 27 juni 2010 21:17

Härligt midsommar med fint väder.Man är ju inte 20 längre så vi drog hem från Roberts föräldrars landställe tidigt.Men det var roligt så länge det varade.


Tyra hos sin älskade farfar.

  

Noel och hans mamma


Hela glada gänget.

   

  

Av Therese Gustafsson - 27 juni 2010 20:43

Strålande härligt väder idag.Kan banne mig vänja mig vid detta.

Har kört tre maskiner tvätt och samtliga kläder är torra och invikta/hängda i garederoben nu.Tack gode för torkvindan  Torkar ju galet snabbt och gott luktar det med.


Annars började vi dagen med att åka till sigtuna och åt lunch på våfflan med glass till efterrätt.Trist att man inte hade kameran med sig men så är det.Taskig tajming helt enkelt.

Kul grej som hände.Barnen åt mos och korv och jag åt korv med pommes.Noel fick smaka en pomme av mig men då han höll den i handen så flög en fågel och tog den ur hans hand.Förvåning som uppenbarade sig i Noels ansikte var oslagbar.Sedan var han sur på fåglarana och kallade dom "dumma fåglar" Som vi skrattade åt att han blev så paff.Gulle


Sedan gick vi omkring och kollade på alla båtar och yatch:ar och det var en som jag skulle tippa på kostade en sisådär 15 millar.Där några donnor (som förmodligen inte fött två små barn) struttade runt i bikinis.Genast tänkte jag på om det var någon slags XXXfilminspelning på gång? Nä jag är faktiskt inte avis.Jag är ingen skådis alls...Men jag skulle inte tacka nej till båten.


Mycket trevlig var det, då jag hade skakat av mig obehaget av att min familj kanske var statister i en film   Fatta den.


Vi bestämmde genast att vi skulle åka tillbaka en annan dag och turista lite i sin egna kommun.Och med det vill jag inte säga att jag bor i sigtuna.Nä jag är bara en vanlig märsta trasch.Och glöm inte det.Word.  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards