Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Slitet..

Av Therese Gustafsson - 2 mars 2011 13:15

Då jag i morse vände mig i sängen för att stänga av väckarklockan så snurrade hela rummet.Huvudvärk och jag kände att det var torrt i munnen. Måste dricka mer, innan under och efter träningen.


Då jag låg still i sängen så kändes det lite bättre men Noel var inte helt nöjd med att jag inte var uppe och gjorde iordning honom för dagis det var stört omöjligt att vara på benen och pappan fick dra sitt strå till stacken och fixa klart barnen och köra dom.

TUR att R var hemma annars har man ju inget annat val än att orka. Försöker att inte få dåligt samvete då man inte alltid kan vara tillgänglig för barnen, men det gör lite ont i mig då jag faktiskt inte kan det.Noel är för att underdriva en "mammig" liten pojke, lillisen sprang in till mig i sängen och la sig brevid så R fick hämta honom..Men en mamma kan ju inte alltid vara tillgänglig och ibland få man faktiskt "nöjja" sig med pappa   


sov några timmar och nu känner jag mig mycket bättre!


Strålande vackert väder och det piggar upp lite.

 
 
Angelica

Angelica

5 mars 2011 07:39

Kram till dig!

http://hardworkingwife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards