Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Tyra spinnar på.

Av Therese Gustafsson - 14 augusti 2011 20:54

Man kan säga att både jag och Tyra har haft flyt med cyklandet denna helg   


Idag knäckte hon koden och cyklade som om att hon inte gjort något annat. Cykeln är på tok för liten (Hon får liksom cykla med puckelrygg) så nu ska jag titta lite på cyklar på blocket.


Hejja Tyra!!

    

 
 
Ingen bild

The Man

14 augusti 2011 21:11

suverän blogg faktiskt, en dag skall du få läsa min. La du sand och snäckor i fatet förresten? visa resultatet

Therese Gustafsson

14 augusti 2011 21:39

Hej! nä det blev ingen sand lr snäckor.Blev något annat...EN DAG ska jag få läsa?

 
Ingen bild

The Man

14 augusti 2011 23:01

jo jag vågar inte visa den än, för känslig :D

Therese Gustafsson

15 augusti 2011 14:34

Äsch då.Var inte blyg :-)

 
Angelica

Angelica

15 augusti 2011 06:43

Heja Tyra! Duktig tjej! Och lillen bakom då!! så söt!!

http://hardworkingwife.blogg.se

Therese Gustafsson

15 augusti 2011 14:37

Hihi och ja han är också gryym på sin hoj med stödhjul.Han brukar köra karusellen dvs snurra runt runt så att han nästan välter :-S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards