Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Stor skillnad.

Av Therese Gustafsson - 15 augusti 2011 21:07

Det är en sjukt stor skillnad på antal besökare då man länkat ett inlägg till FB.Det är inte så konstigt.Men det som är konstigt är antalet kommentaren som lämnas (eller inte lämnas rättare sagt)

Ok man bloggar för sin egen skull, men det är ju alltid kul med en liten kommentar då och då.Feed back you know  


Jag är inte arg.Men lite sur     (nä då inte det heller)

Var inte blyga.

 
 
Sabina

Sabina

16 augusti 2011 20:11

Håller så med dig, om folk ändå är intresserade nog att läsa varför inte göra en liten hälsning i form av en kommentar. Å jaaa det ökar drastiskt när man har länkat till fejan;)

kramkram å sov gott.

http://grewe.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

16 augusti 2011 22:41

Kan tänka mig att det ökar trafiken lite..

Kram kram!

http://www.familjenastrom.se

 
den ultimata mannen

den ultimata mannen

17 augusti 2011 17:55

Men om man lägger ut den på FB så är man såld sen ju. Alla kan läsa det man skriver och man måste vara försiktig. hmmm skall man våga?

http://www.mannenmytenlegenden.se

 
Ingen bild

Jenny

18 augusti 2011 23:05

Hej hej! :D

 
Angelica

Angelica

19 augusti 2011 07:34

sv: Det där med tänderna är ju så olika. Pontus fick sina tänder sent (10,5 månad) och tappade första tanden när han var 7.

Klänningen i förra inlägget kan man köpa på Bonprix.se :-)

http://hardworkingwife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards