Alla inlägg den 10 november 2011

Av Therese Gustafsson - 10 november 2011 15:00

Så här långt tycker jag att November varit över förväntan oerhört bekväm.

Mild och idag med sol.Me like a lot!

Det får vara November om den är så här (Jo jag vet, jag kommer att få äta upp detta sedan)


Jag brukar i vanliga fall gå i bräschen för att då det är vinter så ska det vara vinter.

Alltså kallt och en jävla massa snö.(Inte grått, rått och blaskigt)

Efter två riktiga svinkalla och snörika vintrar på raken så vet jag inte längre.

Snö är ok.Ok

Svinkallt.Inte ok!Ok. Är vi överens?

MEN låt det snöa en dag och låt det ligga kvar och kom för guds skull inte med mera snö.Lagom är bäst.

Sedan ska det väck i februari.

Och jag vill absolut inte veta av några isgator i vinter!

Sist men inte minst!Jag vill även ha en solig vinter. Det är väl inte för mycket begärt va?


Allt bra annars.


Egobild. Dagsfärsk faktiskt.

Fundersam tjej denna där..

jamen jag har en del att fundera på.Men ställ inga frågor.Jag svarar inte.Bra


                                       


Kul tjej.






Ovido - Quiz & Flashcards