Alla inlägg den 23 november 2011

Av Therese Gustafsson - 23 november 2011 20:30

Tog en bild på mig och Noel för någon vecka sedan.Jag bjuder på den.

Vem har varit utomlands? Vem har inte? Eller vem har fuskat? :)


   Finaste killen!

Av Therese Gustafsson - 23 november 2011 19:55

Ok jag erkänner.Jag har tjuvstartat.Jag har satt upp julstjärnora och ordnat med adventsljusstaken idag.

Det är helt ok tycker jag, eftersom att jag alltid är lika snabb med att plocka bort julen.Det är nästan lika mycket glädje som att plocka fram. Annandag jul vill jag städa bort, men av hänsyn till barnen får jag snällt vänta.(Men aldrig så länge som man ska)


Jag som i vanliga fall kör på det klassiska valde i år att köra lite kitschigt (eller det blev så kan man säga).Först hade jag tänkt att ha vita ljus, men valde att gå all in och körde med cerise.Vågat!Jag vet.  Hahaha.  Med dom cerise ljusen till blev det kitschigt och kul, med dom vita bara trist.Man blir lite glad av det här, eller hur?

Nu är det bara att vänta in 1:a advent så man får tända det första ljuset.



   

Lite shabby chic också.Såklart!

Ovido - Quiz & Flashcards