Alla inlägg den 13 november 2011

Av Therese Gustafsson - 13 november 2011 19:12

Dra åt helvete vad jag är nöjd med denna helg.Känns som att jag har energiboostat mig riktigt ordentligt.

Jag bjöd in mig hos Angelica för ca.en månad  och nu var det äntligen dagen D här.

Stefan (Angelicas äkta man) och barnen var så snälla och rymde till Stefans lillebrors lägenhet i Linköping.Bara för att vi skulle få ha tjejkväll ifred.Bra kille den där Stefan    Det blir 5+ av 5 möjliga till dig Stefan.


Då jag och barnen vaknade på lördag morgon så var det bara att rappa på och göra sig iordning. Barnen skulle till farmor och farfar och jag skulle försöka att inte komma allt för sent till Mantorp,man vill ju kunna utnyttja större delen av dagen till att umgås.


Jag kom fram runt elva och då tog vi en snabb kopp kaffe och sedan åkte vi till Linköping för lite shopping.Det gick ju såklart inte, eftersom att vi hade så mycket att prata om. Så vi tog oss till ett kafé och fikade och pratade pratade.Mycket trevligt!

Efter fikat hade vi dock ro att shoppa lite. Sedan styrde vi mot Ikea och en Ica maxi för att inhandla middagen och godis.

Till middagen blev det en smarrig kräftsoppa (den kommer jag absolut att laga till här hemma) och gott bröd till.

Sedan blev det häng i soffan med gooodis och mer vin.


Vi gick och nanna vid två på natten.

Jag fattar inte varför jag inte tog några bilder? Det gjorde Angelica.Skärpning till nästa gång Therese!


För er som är intresserad hur Angelica ser ut så får ni en (snodd) bild här.


          Angelica a k a snygging!  Dags att hugga in    


Mer än nöjd med denna helg och det var så nödvändigt.Livsviktig






Ovido - Quiz & Flashcards