Alla inlägg den 15 november 2011

Av Therese Gustafsson - 15 november 2011 19:02

 
Av Therese Gustafsson - 15 november 2011 17:57

Åker upp till Ica maxi för att handla.Kommer tillbaka till bilen och letar efter bilnycklarna i väskan.Hittar inga.Letar i fickorna.Inga nycklar där heller. Får panik och vänder upp och ner på hela väskan.Fortfarande ingen bilnyckel. Sitter i bilen med darr på underläppen.Då ser jag nyckeln.Den sitter i tändningslåset. Tur att ingen var sugen på min bil idag då...


Anländer till dagis.Då möter jag Mia (dagisfröken).Hon säger -Du glömde vårat möte idag.(F A N!!) Det var ju idag det var utvecklingssamtal för Noel. 

Mia tog det med ro och sa att vi bokar om.Nemas problemas, för henne.

JAG är betydligt mindre skoningslös mot mig själv.Grämer mig som sjutton och kan inte förstå att jag förträngt något så viktigt som utveckligssamtalet.Jävlar jävlar jävlar....Trashförortsmorsa!

Det är olikt mig.Inte jag!  

Jag kan utan några problem ha flera saker i huvudet samtidigt och jag GLÖMMER FRAMFÖRALLT INTE NÅTT!!!  (Typ iaf)

Fan.Betyder detta att jag är männsklig? Skit också.Trodde jag var övermänsklig..Jobbigt att behöva inse.


Det är lite mycket, och det går inte bra nu. Tur att det kommer fler dagar med lite mer flyt.


                                                  

                                                  
                    



Ovido - Quiz & Flashcards