Alla inlägg den 28 november 2011

Av Therese Gustafsson - 28 november 2011 21:15

Eller kanske jag borde skriva, upp i sadeln igen.

Efter ett tre veckor låååångt uppehåll från träningen, pga förkylningar så var det idag äntligen dags igen.

Blev så glad då jag såg att Jocke skulle hoppa in extra på ett spinningspass,och att jag bestämde mig för att gå på ett spinningpass idag.

Jag missar Jockes pass nu på fredag då jag är i Ullared, nästan så att jag skäms bara av att skriva det.Jag menar ULLARED! Jag och Amie ska ju åka dit på fredag, knoppa på hotell och dricka vin och sedan julklappsshopping på lördag (Dvs ta det lungt med vinet) och sedan hem igen. Riktigt kul ska det bli.Om jag inte freakar inne i affären och får ett bryt.Iallafall kommer jag att köpa samtliga julklappar där så jag slipper sedan.Det ska nog gå bra. Amie har lovat att det ska vara både bra där och billigt.Hoppas att hon talar sanning   


Träningsvärk i morgon alternativt i övermorgon, check!



Av Therese Gustafsson - 28 november 2011 14:18

Alltså han är bara så underbar min lilla pojke.Karismatisk och charmig till tusen. (efter sin mor såklart)

I fredags så var det dags att göra julfint på dagis. Då Mia (fröken) sprang runt och hängde upp julstjärnor, svansade Noel efter henne och var helt i eld och lågor och sa.

-Åhh vad fint, nu är det jul i vårt hus.

Då dom kom till köket och skulle hänga upp ett julhjärta sa han - Nu kommer Britt-Marie (kokerskan) säga

-Åhhh vad vackert ni gjort. Och sedan höll han på. Åhh alla kommer att tycka att det är så vackert nu!!


Ser jag en framtida inredare där.Åhh det skulle göra mig så lycklig. Han är ju som sagt mycket med mamman och hon är ju lite sådär också.


Du underbara unge. Så oerhört älskad.

 

Efter att vi lämnat Tyra på dagis så åkte vi upp till Ica maxi och handlade en sväng.Jag frågade vad Noel ville vara på Lucia  Noel svarar-Lucia Jag sa -Nja det är ju mest flickor som är lucia.Då ville han vara pepparkaksgubbe. 



Ovido - Quiz & Flashcards