Alla inlägg den 18 november 2011

Av Therese Gustafsson - 18 november 2011 22:15

Vi har bara golvvärme i badrummet.Där är det varmt och skönt.I alla övriga rum, inte så mycket.Inta alls!

Fryser man om fötterna, fryser man om hela kroppen.I alla fall jag.

Ansåg att det var befogat att köpa dessa.Hade dom inte funnits i roooosa hade jag inte köpt dom.Det är viktigt, avgörande. Dom är så söta.


Dessa ska nog hålla mig varm de kommande fem- sex månaderna.

  

I morgon ska jag och barnen kolla vinterskor.Hum, nä vi har inga sådana än.Man har varit så bortskämd med den milda temperaturen så jag har liksom inte tänkt på, eller prioriterat det, men nu är det hög tid insåg jag denna morgon.Herregud snön kan ju komma när som helst!

Vi ska inte ha några kalla fossingar här inte.  




Av Therese Gustafsson - 18 november 2011 13:07

För min del hade vi gärna kunnat hoppa över november månad. Det är samma med Februari (och då fyller jag ändå år, fast det vill man ju inte längre ändå)

Det är sådana månader som bara finns i väntan på något annat.November=jul Februari= vår. Bra att vi människor kan njuta av nuet.Nä just det. Egentligen skulle jag även vilja räkna in Januari som en månad som är tung.Man är sliten efter jul, nyår och fattig.Men då fyller ju Tyra år så den får vara kvar.

Jag satt och tittade på kort och då blev jag så glad då jag såg dessa sommarbilder.Det är lååååååångt till sommaren men vi vet att den kommer.Tillslut


Den enkla årstiden.Sommaren 2011.

Det är det här allt handlar om.Mina fina  


                                                      





Ovido - Quiz & Flashcards