Alla inlägg den 6 november 2011

Av Therese Gustafsson - 6 november 2011 19:44

Japp, jag tänker fortsätta att prata om mitt tränande.


För det mesta tycker jag att det är roligt att gå till gymet, men sedan finns det dagar då det är motigt och man får verkligen tvinga sig själv att gå iväg.

Jag resonerar som jag brukar.Ingenting kommer av sig själv och inget är gratis.Vill jag nå mitt mål så får jag jobba för det också.Enkelt att säga, inte så enkelt att göra alla gånger.Men vad är enkelt här i livet?

Och det känns alltid kanonbra efteråt.

DET får man fokusera på då man bara vill strunta i att gå och träna.Att det alltid känns kanonbra efteråt.Man blir glad och man är full av energi efter ett träningspass.


Denna söndagmorgon var jag iväg för att köra benen.Anlände då dom slog upp portarna klockan tio.Jag slapp vänta på maskinerna, men det var faktiskt förvånansvärt många och tränade en söndagmorgon.

Gruppträningarna är nog det mitt hjärta klappar mest för, social som man är   Men jag vill ju även bygga upp lite muckler, så då får jag snällt finna mig vid hantlar och diverse maskiner.Jag tar med mig min Iphone och lyssnar på musik jag tycker om, och då är det helt ok.


Veckan som kommer får jag planera träningen lite.R är borta lite i veckan, så jag måste ordna med barnpassning och sedan åker jag ju bort på fredag så det blir ingen spinning då. Men det är bara att planera efter det man kan och inte komma på ursäkter.


Puss! 



Av Therese Gustafsson - 6 november 2011 07:32

Igår körde jag det första styrkepasset på länge.Axlar och rygg fick sig en genomgång.Det känns så här dagen efter, men det är bra.Det ska kännas, då har det gjort sitt och det kanske finns lite muckler i denna taniga lilla flicka   


Tack snälla gulliga Mia som var med som moraliskt stöd och som min alldeles egna PT.TACK   


Idag blir det benslit.Tänkte komma iväg till klockan tio. Hoppas på att slippa köa till maskinerna. Nu jäklar kör vi igen.Full fart!Jag ska bli starkast i stan   


Mia var så "gullig" och tog en bild. Jaja man måste kunna bjuda på sig själv.  

   




Ovido - Quiz & Flashcards