Alla inlägg den 8 november 2011

Av Therese Gustafsson - 8 november 2011 20:43

Man trodde att man skulle ha vant sig vid det här laget. Det gör man inte.

Hostaattackerna kommer som ett på brev på posten så fort barnen blir förkylda.Tyra har dessutom förkylningsastma, så där har det varit mer än jävligt.Men nä, man vänjer sig aldrig.Aldrig!!!


Lika frustrerande varje gång.På hostan alltså, inte på barnen.Aldrig på barnen.

Galet jobbigt, för så fort dom har slagit igen sina blå så börjar hostan...Nu är det lillens tur.Och det är inte ett skit jag kan göra åt saken!


I övrigt är jag glad att dom inte har några livshotande sjukdomar.Tack


Av Therese Gustafsson - 8 november 2011 13:14

Jag erkänner.Jag läggare ner en hel del pengar på inredningstidningar varje månad. För det mesta blir det "lantliv" och "hem och trädgård" men ibland, men bara ibland köper jag dom hutlöst dyra, som Jeanne d´Ark living (kostar 90 :-.För en tidning.)


Specialutgåvorna är absolut inget undantag.Som nu då jultidningarna kommer. Lyckan är total  


Min stora dröm är att en dag få leva på det gillar och brinner för allra mest.Inredning .Antingen jobba i en butik, som säljer allt jag står för, som shabby chic och den lantligt/romantiska stilen. Eller att få inreda och hjälpa andra med att skapa sitt drömboende.

Synd att man är lite feg och inte riktigt vågar satsa.Kanske en dag?

Än så länge får jag fortsätta att drömma  och hålla på att fixa här hemma.  


Idag är jag och Noel hemma med förkylning och efter att vi lämnat Tyra på dagis så handlade vi lite frukt, pepparkakor och denna tidning.

Som jag har letat! Men nu finns den här hemma.Jihooo


Längar ni till julen?

 

Ovido - Quiz & Flashcards