Alla inlägg den 5 december 2011

Av Therese Gustafsson - 5 december 2011 20:08

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, så är det härligaste med vintern att få ligga under en filt i soffan framför öppna spisen. Efter att jag och barnen ätit middag så gjorde vi just det.

Noel på ena armen och Tyra på den andra.Noel blev så avslappnad att han somnade då vi tittade på julkalendern. Mysigt!

Det är stunder man mår som bäst.Mysa med barnen.

 


   

En liten brasklapp.Som jag kommer att ta upp med R.Man lägger inte Foppa i vedkorgen!!! Inte under några omständigheter!!

 


Av Therese Gustafsson - 5 december 2011 13:27

Även om vi än så länge varit skonade från den värsta kylan, och att snön inte har kommit (än).Så kan jag ändå inte gilla vintern.

Jag vill i sådana fall bara vara inomhus framför öpnna spisen, under en filt och slippa att gå ut.Men så fungerar det ju inte riktigt va.

Hade jag varit ekonomiskt oberoende hade jag emigrerat under vinterhalvåret för att sedan komma tillbaka till våren och sommaren. Men än så länge finns inte dom möjligheterna.Lotto

Därför satt jag igår och tittade på lite sommarbilder.Ja varför inte.

Det går fortare än vad man tror.


 Massor av glass      

Close up                

Badpojken                   

Lek.                           


Tivoli i köpenhamn   

Fyller 3 år i dalarna    


Blåbär.

                        

Asförbannad då pappan ska sätta på honom Djurgårdsdressen (bästa gåbortskläderna) som han fått i present av farbror Rille.Jag sa (på skämt) "han kanske inte E DIF! haha. Jag besvarades av onda ögat och tystnad.Ok, inte nått att skämta om.Noterat!      


Ovido - Quiz & Flashcards