Alla inlägg den 16 december 2011

Av Therese Gustafsson - 16 december 2011 20:08

Ibland blir det många inlägg samma dag, men kanske inte alltid långa och kanske inte så intressanta inlägg alla gånger.Men och andra sidan, vem ska bedöma det?

I kväll är Mr ute med hockey homiesarna.Först spelade dom en internmatch och sedan skulle dom basta och sedan.....Ja inte faan vet jag.

Då är det tur att man har facebook, då man är "fast" hemma med sovande barn.Lite socialt "umgänge" fast ändå kravlöst.

Faktum är att jag skrev en status och fick ett sådant roligt svar av min fina och roligaste/snällaste vän. Jag skrattade så att tårarna rann.Låg och vred mig i soffan i min ensamhet av skrattkramper..Ja i min ensamhet alltså.Ja ni kan ju bara föreställa er hur roligt det ska ha sett ut.....

Humor är ju helt klart individuellt och alla går ju inte igång på samma sak.Men jag tänker försöka att roa er ändå.Skratta eller skit i det.


Min status: "Lite ensamt här.Men snart får jag sällskap av Foppa -Hemma på soffan" (Han ska ju vara med på humorgalan)

Min väns svar: Åh!Min dildo heter samma!

Jag: Vilket sammanträffande.


Det är humor! Skrattade ni?Drog ni liiiite på smilbanden? Jag sa ju att det var roligt!

Av Therese Gustafsson - 16 december 2011 15:20

Den mysigaste stunden på dygnet, är innan barnen ska sova och man ligger i soffan tillsammans och tittar på tv. Ibland orkar man inte hålla ut till man kommer till sin säng, utan man somnar där man ligger.Tyra somnar aldrig i soffan, men Noel.

Ja ni ser själva   

 

Sötnos.Jag kommer att älska dig så mycket, att ingen annan kvinna kommer att vara god nog åt dig   


Av Therese Gustafsson - 16 december 2011 10:24

Men alltså Julotta på Liseberg.

Programmet.

Reklamen för programmet.

Lotta.

klämkäckt

Inte alls mysigt, bara omysigt!

Vet ni vad jag får för känsla då? Så här.  

Förlåt Lotta.Du är säkert en trevlig tjej (tror jag iof inte, jag tror att du är riktigt otrevlig privat).Men du är bara för mycket!!!För mycket!!!


Oj, PMS humöret är visst värre denna månad än någon annan.

FÖRLÅT DÅ!!!!! Fan vad skönt att få detta sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards