Alla inlägg den 18 december 2011

Av Therese Gustafsson - 18 december 2011 19:57

Och dääääär la diskmaskinen av.På riktigt denna gång.Den har krånglat ett tag men vi har på något sätt ändå fått igång den.I morse gick det inte längre. Detta är då alltså den andra diskmaskinen vi köper, så den var inte så gammal, men den går hårt. Jag är bara "glad" över att den inte la av på julafton.

Tyra var hos en kompis och Noel körde vi hem till farmor och farfar.


Vi åkte iväg för att köpa en ny, och nej jag kan inte vara utan diskmaskin och eftersom att vi ska vara 17 pers här på julafton så kändes det extra viktigt med en fungerande diskmaskin. Vi kom hem med en gran också.

Då vi var iväg fick jag en djävulsk huvudvärk och blev pipig.Men jag överlevde.

Farmor och farfar kom över och lämnade sonen, efter att vi kom hem, och sedan stannade dom på fika.

Jag och Noel la oss och tittade på film på eftermiddan och jag passade på att vila, tills Noel höll på att knoppa in vid halvfyra på eftermiddagen.Det är big no no.Då var det färdigvilat.

Jag har varit så himla trött i några dagar nu och hade jag inte vetat bättre så skulle jag tror att jag hade en bebis i magen, så trött har jag varit, så man inte kan hålla ögonen öppna.MEN DET HAR JAG INTE!!LYSSNA.JAG ÄR INTE GRAVID! Tror att det är mörkret.

Skitsamma.

Vi klädde granen och det blev som det brukar bli.Rörigt, irriterat, syskonbråk och lite mysigt   

                     

                                                  


 

Tjejerna hade gjort två snögubbar.

   






Av Therese Gustafsson - 18 december 2011 19:43

Vid lunch i fredags så ringde dom från dagis. Tyra sa att hon hade ont i magen, och hon hade inte ätit någon lunch.

Jag svalde hårt, och sa att jag kommer och hämtar henne.Hon såg lite blek ut då jag hämtade henne.

Man blir ju alltid lite smått orolig att det ska vara magsjuka.

Vi kom hem och hon satte sig i soffan och tittade på film.Åt lite makaroner och sedan sa hon.-Jag har inte ont i magen längre och sedan ville hon tillbaka till dagis....

Tack och lov att det inte var något magsjuka!

 

Ovido - Quiz & Flashcards