Alla inlägg den 26 december 2011

Av Therese Gustafsson - 26 december 2011 21:21

Tanken var att jag skulle hitta något att ha på mig till nyår.Det skulle visa sig vara omöjligt.Ett jävla fiasko, om man så säger.

Både jag och Mia var grymt besvikan över den så kallade "rean"

Jaja, jag och Mia åkte i alla fall glada i hågen i väg till Sollentuna C. Vi började med att äta lunch, man kan inte shoppa på tom mage.Det vet ju alla.

Efteråt så tittade vi i lite butiker.Utan resultat.Då tog vi en bulle och en latte. Vi bestämde att detta gick inte längre.Vi åkte till stinsen.

Där hittade jag inte heller något.Faktum är att jag åkte hem tomhänt.Weird  

Mia hittade lite saker som hon behövde, vi shoppar ju bara saker vi verkligen behöver.............

R sa innan vi åkte -Du kan ju kanske ta det lite lugnt med inköpen.Vad glad och chockad han var då jag kom hem, utan kassar.

Men skam den som ger sig.På onsdag blir det stockholm city som gäller.Ja, med Mia igen.Lunch, shopping och sedan bio.The girl with the dragon tattoo.


Då "rean" inte roade oss, så roade vi oss själva.Det är något man kan påverka själv.

  Antastade tomten.

  snaskade kotte på panduro.

  Mia som hittade "lite" saker hon verkligen behövde.



Av Therese Gustafsson - 26 december 2011 08:47

Härliga jullov.Vi har precis stigit upp.Klockan är tio i nio.Jag tänker njuta.Vaknade några gånger inatt av att det stormade, undrar om allt står kvar där ute?

Idag blir det shopping med Mia, vi åker till sollentuna C.Jag ska försöka att hitta något till nyår.

Till middagen hoppas jag på att familjen Vidlund kommer och äter med oss.


Mysig annnandag jul på er.

 

Ovido - Quiz & Flashcards