Alla inlägg den 28 december 2011

Av Therese Gustafsson - 28 december 2011 21:45

Ja, jag kom inte hem med några nya kläder, bara dom jag hade på mig, tack och lov.

Det var ju ingen kioskvältare direkt.

Blev inget biobesök heller. Vi insåg nog att vi inte kommer att hinna, och vi var osäkra på om det fanns biljetter kvar..And so on...

Men, jag fick följa med Mia på Ellipse-klinikken, där fick jag bevittna något spännande.Say no more.

Innan det så åt vi oss asmätta på Kina muren.Smaskens!

Hittade dock en kul pryl på Mique, en ljuskandelaber.Man sticker ner den i födelsedagstårtan.Vi har ju snart en liten flicka som fyller 6-år, och en annan liten flicka som fyller 34 år. Fin va?!

 

Efteråt en latte på Waynes cooffee.Köpte ett dofljus på Åhlens och sedan åkte vi hem.

I morgon ska jag ge det ett sista försök att hitta en blåsa.Men jag vågar inte lova något längre.....


Av Therese Gustafsson - 28 december 2011 08:08

Igår blev det en heldag hemma med barnen.Vi kollade film och spelade spel.Mys och kvalitetstid med andra ord. Denna dag tar jag tillfället i akt att rymma lite, gäller ju att "passa på" då R är ledig denna vecka.

Nästa vecka är jag hemma med barnen själv. och då ges det inte några tillfälle att göra några "ego-tripper"   

I alla fall så ska jag göra ett ytterligare försök till att hitta något att ha på mig på nyår, nu måste jag hitta något!.

Kombinerad lunch/middag.Sedan blir det förhoppningsvis bio "The girl with the dragon tattoo" Jag är lite rädd, tror att den kan vara riktigt läskig.Kanske borde jag ta med mig någon att hålla i handen? Mia hänger med, så det är ok...Men hon vill nog inte att jag håller hennes hand eller att jag borrar in mig i hennes arm...

Jag tror dock att den kommer att vara bra, hoppas det för den är 2timmar och 40 minuter lång...


Ovido - Quiz & Flashcards