Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Inredningstidningar.

Av Therese Gustafsson - 8 november 2011 13:14

Jag erkänner.Jag läggare ner en hel del pengar på inredningstidningar varje månad. För det mesta blir det "lantliv" och "hem och trädgård" men ibland, men bara ibland köper jag dom hutlöst dyra, som Jeanne d´Ark living (kostar 90 :-.För en tidning.)


Specialutgåvorna är absolut inget undantag.Som nu då jultidningarna kommer. Lyckan är total  


Min stora dröm är att en dag få leva på det gillar och brinner för allra mest.Inredning .Antingen jobba i en butik, som säljer allt jag står för, som shabby chic och den lantligt/romantiska stilen. Eller att få inreda och hjälpa andra med att skapa sitt drömboende.

Synd att man är lite feg och inte riktigt vågar satsa.Kanske en dag?

Än så länge får jag fortsätta att drömma  och hålla på att fixa här hemma.  


Idag är jag och Noel hemma med förkylning och efter att vi lämnat Tyra på dagis så handlade vi lite frukt, pepparkakor och denna tidning.

Som jag har letat! Men nu finns den här hemma.Jihooo


Längar ni till julen?

 

 
 
Sabina

Sabina

8 november 2011 14:11

Jaaaaaaaaaaaaa jag tok längtar till julen;D

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://grewe.blogspot.com

Therese Gustafsson

8 november 2011 15:03

Me 2 :)

 
Ingen bild

Sabina S

8 november 2011 18:07

absolut.....galet mycket :D

Therese Gustafsson

8 november 2011 20:36

Hihi.Jo jag veeet :)

 
Ingen bild

Pia

8 november 2011 20:49

Jag har bläddrat igenom alla tidningarna som jag fått så får jag komma och hämta en ny bunt. Jag ska ha en 3-års kalas först innan jag funderar på julen. Men visst sneglar lite åt det hållet.=)

Therese Gustafsson

8 november 2011 21:49

Du är så välkommen att hämta mer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards