Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Avig Maria.

Av Therese Gustafsson - 9 november 2011 21:12

Jag vet att mitt "måste ha nu begär" kan gå lite för långt ibland. Som ikväll.

Jag hade sett denna bok i en blogg idag. Jag vill så gärna läsa den.

Ni ska då för den saken skull inte tro att jag i lugn och ro sätter mig ner och beställer hem boken via internet.

Nej nej.

Jag sätter mig i bilen klockan kvart i åtta en onsdagkväll och kör till Kista galleria för att köpa den.Sann historia.Kom hem igen vid halvnio.Jag är snabb också.


Sådan är jag.Om jag vill ha något så kan jag inte vänta, utan allt  ska ske NU! Allra helst igår. Otålig till tusen.

Kanske något jag borde "jobba på"? Äsch, jag vet inte?Inget jag mår dåligt av ju, och inte skadar jag någon annan heller för den delen.

I am a doer helt enkelt.  


Hon har inte gjort mig besviken förr och jag tror inte att jag kommer att bli det nu heller.

 
 
Ingen bild

Sabina 6an

10 november 2011 09:06

Inget konstigt alls tycker jag!!
Kraaaaaam

Therese Gustafsson

10 november 2011 11:21

Du och jag Sabina.Du och jag :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards