Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Jo asså.

Av Therese Gustafsson - 24 november 2011 21:30

Känner mig ganska mycket trött nu.Skönt trött.Inte jag vill ligga och grina i fosterställnings trött.Utan mer.Nu kan jag gå och duna för nu har jag varit väldigt duktig trött.

Har hållt igång hela eftermiddagen.Ja hela dagen, men på jobbet sitter man mestadels still, med untantag till printerrum och kaffemaskinen. Nu på eftermiddagen blev det lite mer action.

Då man hämtar barnen från dagis så ser det ut som att dom deltagit i novemberkåsan eller nått.Lerigt.Noel är t om lerig om mössan!Hur går det till?Står han på huvudet?

Dagis personalen frågade om jag hade plastat in bilsäterna.Kan ju kanske vara en idé. Noterat!


I alla fall så fick jag börja med att starta en tvätt med barnens utekläder och det såg ut som faan i tvättstugan efter att jag, så försiktigt jag bara kunde klätt av barnen ytterkläderna.Ändå var det grus ö v e r a l l t! Undrar hur tvättmaskinen mår av det?

Så var det dags för middagen.Köttfärssås och spagetti. Äta, städa undan och diska.Fick jag ett ryck och städade undervåningen och framförallt tvättstugan.Dammsög.Visst tycker ni också att det är härligt att lyssna till då gruset sugs in i dammsugaren?Bara rrrrrasslar till.Jävligt härligt! Rastade eltaxen en sväng i köket också.

Myste en stund med barnen framför tv:n och sedan nattade jag dom.Ni ska inte tro att jag satt mig i soffan sen.nänä.Jag vek två blåsäckar tvätt och sedan dammtorkade jag av snabbt i vardagsrummet. Fixade i ordning adventsljusstaket nr.2 som ska stå på matsalsbordet.


Joråsåattehh.Kan man lida av någon slags bokstavskombination tro? Nå inte då.

 

Jag tror att jag är nöjd?


Natti.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards