Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Bita ihop.

Av Therese Gustafsson - 9 december 2011 21:41

Vilken dag. Har varit sjukt trött (har ni hört den förrut?) Det har varit mörkt i stort sett hela dagen och det bidrar väl till att man är extra trött. 

Hade först tänkt att skita i spinningen som jag hade bokat denna eftermiddag.Bara vara hemma, och istället köra i morgon klockan 10:30. Men det är inte heller någon bra tid då jag ska iväg och inhandla dom sista, men kanske den viktigaste julklappen. Så det var bara att bita ihop och åka och träna, trots att varken motivationen eller orken var med. Jag är glad att jag gjorde det, trots att det tog emot.Det känns alltid så bra efteråt.

Jag hann med att gosa lite med barnen innan dom somnade.Det är viktigt för mig.Viktigast faktiskt! Alltid oavsett barnen.   


Drack lite glögg och låg i soffan och kolla på tv.Fredagkväll helt enkelt.


Köpte hyacinter (vita såklart) lite silkespapper runt, med juligt band. Tjusigt va!

 

R.Kom hem med blommor till mig igår.

 





 
 
Ingen bild

Sabina 6an

10 december 2011 07:35

Duktiga du dom tränade trots att du var dödstrött! Det skulle vara så enkelt att bara strunta i det då. Bra jobbat!! Å du inte behöver du köpa julklapp till mig ;) hehehe
Kraaaaaaaaaam//Sabina

Therese Gustafsson

10 december 2011 08:59

Klart jag måste ;)
Ibland går det, fast man tror att det inte går :)
Kraaaaaaaaaaam!

 
Niklas Persson

Niklas Persson

10 december 2011 09:35

Det är ju dom träningspassen som är dom bästa. Eller som man ska vara mest stolt över. När man visar karaktär!!

Grymt bra jhobbat!!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards