Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Är det tacken..

Av Therese Gustafsson - 11 december 2011 07:30

Igår då jag kom hem från min tur till stan, så frös jag zattan.Det var kallt och rått ute så jag var inte överaskad över att jag kände mig frusen.

Storebror/farbror/svåger/ Rille var här då jag kom hem.Då vi fikade med honom och jag byltade på mig tofflor, kofta och huttrade. Då säger han. -Det är ju skitvarmt här, hur kan du frysa? Jag:-Inte vet jag, men jag fryser.Bara för att han precis kommit hem från Thailand   

Sedan kom värken i halsen och sedan tjock näsa. Barnen har ju varit lite snoriga så det är nog dom som delat med sig.

Men är detta tacken för att man dricker sin actimel, äter grötfrukost varje morgon och tränar flera gånger i veckan. Då vill jag bara säga en sak.F**k you right back!!!!

Jag och sonen är redan vakna, klockan är 07:45.Idag tänker jag gå i mjukbrallor hela dagen.Dricka kopiösa mängder te.Äta onyttigheter. Eftersom att jag tydligen inte bestämmer över mitt eget liv, så tänker jag i alla fall bestämma det.

Nu tar jag över ratten!!!

 
 
Ingen bild

Angelica

11 december 2011 07:48

Krya på dig!!!

Therese Gustafsson

11 december 2011 09:33

Tack gulliga.. :)

 
Niklas Persson

Niklas Persson

11 december 2011 14:07

Har du klarat att ta över ditt liv då?
Eller blev det inget te och bara nyttigheter? ;-)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Therese Gustafsson

11 december 2011 14:13

Två koppar Så här långt.Choklad, godis.Jag nöjd.Men än är inte dagen slut va :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Gustafsson - 12 februari 2012 21:40

I fredags pratade jag med en kollega angående min huvudvärk och yrsel. Hon hade en kompis som också hade liknande problem, och hon gick till en naprapat och han kunde se precis vad problemet låg, och hon fick hjälp.   Jag har inga problem med var...

Av Therese Gustafsson - 11 februari 2012 16:04

Jag slog upp mina blå klockan 06:20 denna lördagmorgon, då hade jag sovit klart.Alla andra familjemedlemmar snarkade vidare.Somnade strax efter 22 igår och sov genom hela natten, med undantag då Noel ropade från sin säng.Enligt R ska jag bara ha hojt...

Av Therese Gustafsson - 7 februari 2012 19:51

Då R kom hem ikväll så hade han med sig denna till mig. Sådant uppskattas mycket. Tack fina du    Den delar vi på, nu på lördag.Jag lagar mat.                                                                                                ...

Av Therese Gustafsson - 6 februari 2012 20:18

Barnen får mig glad och le flera gånger varje dag.Dom är så underbara.För att inte såra dom, kan man inte alltid börja skratta, men tro mig ibland är det svårt..   Noel 3 år står och duschar. Noel" Jag vattnar mig" Jag" Så att du ska växa?" ...

Ovido - Quiz & Flashcards